Wednesday 22 August 2012

Zaiton Sameon beraya di Kelantan bersama anak angkat

Zaiton Sameon
PETALING JAYA: 22 Ogos 2012 - Penyanyi Zaiton Sameon membuka lembaran baru dalam hidupnya apabila membuta keputusan meraikan Aidilfitri bersama anak angkatnya di Pasir Mas, Kelantan selama seminggu.
Zaiton, 55, berkata keputusan itu diambil kerana dia sudah menganggap anak angkatnya Che Sekah Ismail seperti anak sendiri kerana keikhlasan wanita itu menjaga hal ehwal dan kebajikannya sejak setahun yang lalu.
"Anak angkat saya sangat baik dan ikhlas dalam menjaga segala kebajikan saya. Dia sudah dianggap seperti anak sendiri.
"Sebab itu, saya menyambut Hari Raya pada tahun ini dengan dia. Saya mahu memulakan hidup baru dengan kegembiraan ini," katanya.
Ditanya adakah keputusan itu berpunca daripada konflik keluarga yang tercetus sejak beberapa tahun lalu, Zaiton enggan mengulas lanjut.
"Saya mohon jangan sentuh lagi tentang itu (konflik). Saya sudah buka lembaran baru," ulasnya.
Mengenai perkembangan terbaru, Zaiton sibuk dengan pelbagai undangan nyanyian termasuk di Singapura pada awal September depan.
"Selain undangan nyanyian, album baru saya akan keluar selepas Hari Raya nanti. Ia sebuah album dengan pelbagai konsep pop," katanya.

No comments:

Post a Comment